سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فرهنگی ورزشی

پزشک تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که مصدومیت میداودی و اکبرپور جدی نیست و مشکل این دو بازیکن با فیزیوتراپی حل خواهد شد.



 دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدومیت میداودی و اکبرپور اظهار داشت: این دو بازیکن در جریان بازی با سایپا ضربه سختی متحمل شدند اما در بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد مصدومیت آنها جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی حل می شود.


 وی در پاسخ به این سوال که آیا انگشت اکبرپور دچار شکستگی شده گفت: ضربه به شکلی بود که استنباط می شد انگشت اکبرپور شکسته شده باشد اما پس از عکسبرداری و معاینات لازم به این نتیجه رسیدیم که این اتفاق نیفتاده است.


 ستوده در پاسخ به این سوال که آیا اکبرپور و میداودی به بازی سه شنبه شب با ذوب آهن می رسند یا خیر تصریح کرد: این دو بازیکن فعلا باید به فیزیوتراپی بپردازند اما پس از چند جلسه و پیش از بازی باز هم معاینات لازم را روی پای میداودی و اکبرپور انجام می دهیم و سپس در این خصوص اظهار نظر خواهیم کرد. با وجود ضربه شدید به میداودی و اکبرپور مصدومیت این دو بازیکن خوشبختانه به پارگی و شکستگی منجر نشده است.


 پزشک استقلال در خصوص منتظری و میثم حسینی نیز گفت: گچ پای حسینی را باز کردیم و او می تواند از هفته آینده به صورت آرام کار خود را آغاز کند. پژمان منتظری نیز دردی را در زانو احساس می کرد که پس از بررسی و معاینات مشخص شد مصدومیت وی جدی نیست و این بازیکن هم می تواند در خدمت تیم باشد.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 13072